Gå til innhold

NHD, gi meg et lite lys


mally

Anbefalte innlegg

Jeg har nå vært friskmeldt siden nyttår, og har hatt livslyst og vært veldig bra. (Bruker fortsatt Aurorix) Men nå har jeg hatt 3 dager med total forandring. Jeg prøver å finne årsak. Trur du det kan være at jeg reagerer så sterkt når jeg kommer til de røde Trisekvenstabelettene. Merker noe ubehag noen ganger, men ikke så sterkt som nå. Kanskje jeg bare skal slutte med de. Har brukt de i 5 år. I den senere tid merker jeg at kroppen hovner skrekkelig opp i den "røde perioden". Jeg er hjemme på egenmelding nå. Skammer meg slik at jeg er borte fra jobb allerede nå etter den lange sykemeldinga. Nå ser de vel enda mer ned på meg som en unnasluntrer. Der er jo bare sånne prektige på den plassen. Synes du jeg skal tvinge meg til mer når jeg føler meg så elendig. Jeg er veldig nedfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skulle jeg gjerne gjordt, Mally. Og jeg vil gi deg noen gode ord. Vi sliter i kor du og jeg. Jeg sender deg en mail. Send en til meg du også så hjelper vi hverandre. Jeg har forferdelig lyst til å foreslå uføretrygd til meg selv nå. Men jeg får se det ann litt. Det betyr absolutt ikke at jeg gir opp. Men jeg vil leve mer og slite mindre...... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Ja, det kan godt ha en sammenheng med hormoner og p-piller. Det har jeg sett mange ganger. Hvordan har det vært tidligere? Du får gjøre en registrering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...