alannia Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hei. Jeg har fått en stor kul i det ene brystet mitt som jeg har vært på utredning til. Fikk vite at det ikke var kreft, men at det var friske celler som hadde kapslet seg inn, og at dette ikke ville gå bort av seg selv. Men, de la dermed valget være opp til meg om jeg ville la meg operere for å ta den bort kulen eller vente for så å se om den vokste for da å fjerne den. Saken er at jeg vil ikke operere, men nå klarer jeg heller ikke å slappe av. Føler en viss angst for at kulen skal vokse seg enda større, og dermed bli til belastning for meg og eventuelt ved operasjon vil det ene brystet mitt bli vesentlig mindre. Kulen min er ganske stor allerede, ca 7cm lang pølse på 2cm i diameter. Er det noen kvinner der ute som har vært gjennom en slik operasjon, og eventuelt kan fortelle meg litt om den? Hvor stor var deres kul før den ble operert bort? Fikk dere store arr etter operasjonen? Ble dere sykemeldte etter operasjonen? Hjelp meg, er i stor tvil om hva jeg skal gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193915-klump-i-brystet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.