Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er litt skremt nå.

Det er ikke når jeg pisser men ja....

Har fått det noenganger, men det pleier å være lenge mellom hver gang og det har bare vært 1 dag og veldig lite.

Men nå har jeg hatt det 3 dager på rad.

Det kommer ikke mye blod, men det utrolig ekkelt.

Farlig ? Lege ?

Før har det bare gått over og vært borte i mange måneder.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193941-blod-n%C3%A5r-jeg-g%C3%A5r-p%C3%A5-do/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig, vet ikke, derfor jeg spør.

Hvis jeg hadde hatt det, ville ikke det vært hele tiden da ?

Kan ikke så mye om det.

hemorroidene er der sikkert hele tiden, men om man blør eller ikke vil nok variere. Søk på det i fagartiklene og se om du finner ut noe mer.

men hemorroider sitter jo helt ytterst, så da vil det alltid være frsikt blod du ser. Hvis du hadde hatt en skade lenger opp i tarmen eller magesår el lign, ville fargen vært annerledes.

hemorroidene er der sikkert hele tiden, men om man blør eller ikke vil nok variere. Søk på det i fagartiklene og se om du finner ut noe mer.

men hemorroider sitter jo helt ytterst, så da vil det alltid være frsikt blod du ser. Hvis du hadde hatt en skade lenger opp i tarmen eller magesår el lign, ville fargen vært annerledes.

Okey, takk for hjelpen.

Er borte igjen nå, så da lar jeg det være til neste gang :)

Annonse

Gjest ikke no å bekymre seg for

Okey, takk for hjelpen.

Er borte igjen nå, så da lar jeg det være til neste gang :)

Det er ikke no farlig. Kommer og går hos meg også. Kjøp en salve på apoteket neste gang, den vil kanskje stoppe blødningene. Det finnes indre og ytre hemorroider. Gjør det vont når du går på do , eller ser du bare blodet?

Hemorroider kan komme av uregelmessige måltider blant annet, eller sterk mat, eller annerledes man enn du er vant til. + sikkert andre ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...