Gå til innhold

Spiseforstyrrelse/kostholdsproblem....?


1vh

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg sliter med kostholdet mitt... Aner ikke hva jeg skal gjøre for å få skikk på spisevanene mine.

Jeg er ikke spesielt gla i mat, og hater og lage mat. Spiser en skive eller så iløpet av dagen og suplerer med potetgull, sjokolader og pepsiMax (1liter eller så) Et par ganger i uka lager jeg kanskje middag men da må jeg lage noe jeg virkelig liker for å orke det. Jeg er ikke spesielt fornøyd med denne livstilen men jeg klarer ikke å forandre den! Jeg har prøvd nå i et helt år... Deltat på Grethe Roede kurs blant annet gikk ned 6kg men problemet er at jeg ikke takler det jeg hater at folk bemerker hvor fin jeg er blitt nå etter at jeg har tatt av vekt, vet det er teit av meg men jeg blir såret tenker alltid var jeg så stygg før da... Jeg er veldig missfornøyd med kroppen min og selvfølelsen er lav for hvor svak må ikke jeg være som ikke en gang klarer å snu på spisevaner!

Kan du anbefale meg hva jeg skal gjør for å snu på dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...