Gå til innhold

Liten penis på 11 åring

Anbefalte innlegg

Gjest Moder*n

Hei.

Vi har en sønn på 11 år,som plages veldig av at han liten penis. Hver gang han skal dusje etter å ha hatt gym/svømming på skolen,får han plutselig vondt i magen,e.l. Han har vært utsatt for endel mobbing pga at han har liten penis.

Jeg vet ikke hvor "stor" den bruker å være på en 11 åring,-heller ikke om størrelsen nå har sammenheng om hvor stor den kommer til å bli når han blir større?! Dette er i hvertfall et stort problem for sønnen vår,og også oss.

Er det noe alternativ behandling for sønnen vår? Dette er kansje også arvelig belastet(Hans far tok hormonsprøyter for det samme i ung alder) Kan vår sønn også ta hormonsprøyte for dette? Kan nevne at penislengden hans er på ca 3 cm i slapp tilstand,og bare litt større i erigert tilstand.

Håper på svar!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19398-liten-penis-p%C3%A5-11-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Jeg er ikke lege, men gutt...

Sønnen din har liten pikk selv til å være ung. Som regel har en stor gutt stor pikk og omvent. Jeg kan tenke meg at sønnen din er veldig lav som sin far.

Kanskje han bare er sen i utviklingen , men det beste er å ta med til en lege som tar rønken av hånden hans. Dermed kan de finne høyden hans. Jeg er 167 og har en på 14-15 cm, men ca 3-6 i slapp tilstand.

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til Modern

Jeg vil anbefale at sønnen deres blir henvist til en barnelege med kompetanse innenfor dette felt. Hvis dette har blitt et psykisk problem for din sønn, er det etter min mening ihvertfall riktig å undersøke om noe kan eller skal gjøres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...