Gå til innhold

Hvordan komme opp i vekt!

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg lurer bare på om det finnes noen måte man kan gå opp i vekt på. Jeg er ca 185/187 høy, og veier rundt 57kg. Det er vel litt under normalen.

Jeg har ikke noen form for spiseforstyrrelse, men jeg er veldig kresen i matveien.

Har vært hos leger for å høre om det er noe jeg kan gjøre for å gå opp i vekt, men det eneste de har bedt meg gjøre er å spise mer. Men jeg spiser allerede 4 måltider for dagen. hvis ikke fler. Finnes det noen alternative måte å gå opp i vekt på?! I tillegg til å spise...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19409-hvordan-komme-opp-i-vekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Jeg er også tynn, men ikke så tynn så deg. jeg er 167 og veier 55 kg. Jeg bør legge på meg 10 kg synes jeg. Jeg tror det eneste som funker er å spise protien drikk..Egentlig det samme som slankedrikk, men vi må spise 3-4 ganger mer + vanlig mat.

Jeg har forsøkt litt...det gikk bra, men det blir fort lei av det ...men jeg må gjøre et nytt forsøk snart.

• 3 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...