flisa Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Ja, da er jeg forberedt - har satt meg klar her i mitt lille nye krypinn på loftet med DOl og ei hel flaske rødvin - KJØR DEBATT! *kosær mæ* 0 Siter
Spenning Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Har du vært på Svinesund å kjøpt deg en hel kanne (3liter) LaChas? Det nye jaktvinet? Jakter på hva? 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Har du vært på Svinesund å kjøpt deg en hel kanne (3liter) LaChas? Det nye jaktvinet? Jakter på hva? Nope - jeg sitter med en Les Daviéres - en Cotes du Rhone-vin -fra Frankriketuren vår :-) ..men det er litt kjellersmak på'n Og så har jeg en svær pose nøtter - av ymse slag - kjøpt hos tyrkeren på Jeløya 0 Siter
Gimmick Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Det hørtes jammen godt ut:) Her sitter jeg med et glass farris... hehe:) Skål! 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Det hørtes jammen godt ut:) Her sitter jeg med et glass farris... hehe:) Skål! hepp hepp!" 0 Siter
sheba Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 hepp hepp!" Er det ok å henge seg på med hvitvin?;-) Skål...... 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Er det ok å henge seg på med hvitvin?;-) Skål...... Hepp - hepp - bare man blir full så! hehe 0 Siter
sheba Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hepp - hepp - bare man blir full så! hehe Det skal vi vel klare:-) hehe 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Det skal vi vel klare:-) hehe Og så kan vi gå inn her i morgen og se om vi har skrevet noe INTLIGENT 0 Siter
sheba Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Og så kan vi gå inn her i morgen og se om vi har skrevet noe INTLIGENT hihi ja dette kan bli morsomt, men svaret ligger helst i innboksen i form av mengder svar :-) hehehe da skjelver man litt mens man logger på ;-) heldigvis er man ikke den første og definitivt ikke den siste..! 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 hihi ja dette kan bli morsomt, men svaret ligger helst i innboksen i form av mengder svar :-) hehehe da skjelver man litt mens man logger på ;-) heldigvis er man ikke den første og definitivt ikke den siste..! Jeg sto bedugget i en resepsjon på et hotell i Göteborg en gang - med flere svenske kolleger og de sendte hilsener og sånn på Meldinger -det var selsomt å se etterpå... 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Du kan jo lese mail. Feks. ....på jobb? :-) 0 Siter
sheba Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Jeg sto bedugget i en resepsjon på et hotell i Göteborg en gang - med flere svenske kolleger og de sendte hilsener og sånn på Meldinger -det var selsomt å se etterpå... Det var sikkert MEGET intelligent.. Synes alltid jeg er veeeldig seriøs i svar og inlegg om jeg har litt vin innabors:-) hehehe ikke helt enig med meg selv dagen etter *rødme* 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Jupp. Ja, - den har jeg lest -men rakk ikke å svare på den ...enda..... 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Det var sikkert MEGET intelligent.. Synes alltid jeg er veeeldig seriøs i svar og inlegg om jeg har litt vin innabors:-) hehehe ikke helt enig med meg selv dagen etter *rødme* nei - men det er godt å kjenne selvtilliten strømmer i årene - JHA! 0 Siter
favn Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Ja, - den har jeg lest -men rakk ikke å svare på den ...enda..... Ikke noe hastetema der akkurat, så det er helt greit 0 Siter
Gjest Simiana Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Og Flisgubben ? Leeenge siden han har kjørt debatt. Something wrong ? 0 Siter
Prozak Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Og Flisgubben ? Leeenge siden han har kjørt debatt. Something wrong ? Han er utestengt på grunn av sin omtalelse av meddebattanter som "islamisthorer" o.l. "....................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.