Gå til innhold

Psykisk syk?


Bianca4

Anbefalte innlegg

I sommer har vi hatt en barnevernssak.

I fob. med dette har en politimann kommet med uttalelser som "ikke er god" og "virker psykisk ustabil", da barna ble hentet av 7 mennesker helt uten forvarsel av barnevernet

Også en "venninne" (19) av vår 16 år gamle datter

kommer med uttalelser i saken."Opplevde moren i starten som blid og hyggelig, men så at hun raskt skiftet personlighet, og ble sint og kjeftete".

Politiet oppholdt seg på eiendommen i ca 1 time, men diskusjonen pågikk ca 15 min. Er det lang nok tid til å ha dekning for uttalelsen?

"Venninnen" har jeg truffet ved to anledninger, ca 15 min tilsammen.Vet hun har vært her flere ganger, men da har jeg ikke vært hjemme.

Er 15 min lenge nok til for henne til å vurdere meg på denne måten?

Ønsker svar på dette, da vi senere i sommer skal møte i fylkesnemda, og trenger svar på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...