Gjest Gossin Skrevet 15. februar 2001 Del Skrevet 15. februar 2001 Jeg er en jente på snart 30 år som har vært plaget med mye hodepine helt siden barneskolen.De siste 6 årene har jeg fått diagnosen Kronisk Bihulebetennelse etter symptomene jeg har forklart til legen.Tatt flere CT-bilder av bihuler,og det viser slimhinnefortykkelse og fortettning i bihulene.Gått på mange penicelinkurer og forskjellige nesesprayer uten virkning.Det som gjør dette ekstra vanskelig,er at jeg også er plaget med migrene lignende hodesmerter.Har vært hos forskjelige leger,den ene sier ditt,og den andre sier datt.Dette er jeg drittlei,er det noen som kan annbefale meg en som har peiling på hodepineprobl.Har nylig blitt operert i bihulene,for å åpne div.kanaler.Dette har ikke hjulpet.Smertene kan best beskrives som:Tannverk lignende smerter i panne og rundt øynene,Hogging rundt øynene.De gangene som smertene er mindre eller delvis borte,men når jeg rister på hodet gjør det vondt,våkner med hodepine om morgenen.Disse utholdlige smertene gjør det vanskelig for meg å leve et normalt liv,håper noen kan hjelpe meg.PS.Har hørt om et sted i Oslo som kalles migrenesenteret eller lign.hvor man kan få kartlagt hvilken type hodepine man har,er det noen som kjenner til riktig navn og addresse til dette stedet? Håper på svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/19418-vrien-hodepine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi Skrevet 16. februar 2001 Del Skrevet 16. februar 2001 Kjære Gossin ! Kronisk tensjonshodepine (spenningshodepine)er mer sannsynlig enn kronisk bihulebetennelse, spør du meg. Det aktuelle "migrenesenteret" er nok Migreneklinikken på Sjølyst Legesenter "midt i" Oslo, v/ dr. Poole Jørgensen. Jeg vil tro de kan ha et tilbud til deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/19418-vrien-hodepine/#findComment-85937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.