Gå til innhold

Hjelp?


Gjest hufs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man finner seg en god venn som man kan stole på og være sammen med slik at man ikke lengere er alene i den store skummle verden.

Når man da blir alene for en kort stund så kan man tenke på at man egentlig ikke er alene lengere fordi man har fått en venn som kan hjelpe èn til å takle verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt hva du mener, har det litt slik selv. Å finne seg en venn synes jeg er en god løsning, men dette er jo ikke så lett! Man går jo ikke akkurat ut og spør folk om de vil være vennen din. Tror du heller skal prøve å si til deg selv at man er kun alene i en periode av gangen, og når du er alene, gjøre ting som er avslappende og behagelig, så klarer man å omstille ensomheten til noe positivt. Les en god bok, ta deg et bad, se en film,osv.Si til deg selv flere ganger at du koser deg, og unn deg litt ekstra fordi du fortjener det. Ikke tenk for mye på at du er alene, da surrer du deg bare inn. I perioder hvor du er mye alene, prøv å ring noen. Jeg vet ikke mye om situasjonen din, men fortell noen at du føler deg alene, slik at du i alle fall ikke er alene om å vite det, for det føles så ensomt å sitte med slike følelser uten at noen vet at du føler det slik. Jeg føler med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...