Gå til innhold

Selger de peppermynteblad her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slike som brukes i te, det er så godt synes jeg. Men hvor kan jeg få tak i ferske blader i norge?

Skrevet

De fleste innvandrerforretninger har det men bare visse tider på året.

Skrevet

Har sett det som krydderurt, som nevnt i tråden her. Kanskej du akn dyrke det selv, også, jeg husker noen jeg kjente som gjorde det. Ellers er Helios sin ganske bra i smaken, som om du skulle dyrket og tørket den selv!

Skrevet

Du får av og til peppermynte sammen med krydderplantene i frukt og grøntavdelingene. Er det en tyrkisk butikk i nærheten av der du bor kan det hende de har et for de bruker jo mye peppermyntete.

Hvis du ikke finner det så har sikkert en gartner eller hagebutikk igjen noen frøposer slik at du kan så selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...