Gjest mynta Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Slike som brukes i te, det er så godt synes jeg. Men hvor kan jeg få tak i ferske blader i norge? 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 De fleste innvandrerforretninger har det men bare visse tider på året. 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Har sett det som krydderurt, som nevnt i tråden her. Kanskej du akn dyrke det selv, også, jeg husker noen jeg kjente som gjorde det. Ellers er Helios sin ganske bra i smaken, som om du skulle dyrket og tørket den selv! 0 Siter
Osiris Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Du får av og til peppermynte sammen med krydderplantene i frukt og grøntavdelingene. Er det en tyrkisk butikk i nærheten av der du bor kan det hende de har et for de bruker jo mye peppermyntete. Hvis du ikke finner det så har sikkert en gartner eller hagebutikk igjen noen frøposer slik at du kan så selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.