Gjest Kjekkasen_25 :-) Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Akkurat nå så jeg meg i speilet og hva så jeg? Jeg så en kjempekjekk gutt som har det deilig med seg selv og som ikke lar seg knekke av noen og noe. Ikke verst av en som før så et monster i speilet..... 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Grattis. Hva er oppskriften? 0 Siter
Gjest Kjekkasen_25 :-) Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Grattis. Hva er oppskriften? Selvtillit og at man ikke lar seg knekke seg av noe. At man liker seg selv og driter i hva alle andre mener om en. 0 Siter
Gjest Kjekkasen_25 :-) Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Så flott da....Gratulerer! Takk for det :-) Det er så deilig. Nå skal jeg på en fest som en jente jeg likte veldig godt skal ha. Hun har behandlet meg utrolig dårlig men jeg skal være der og vise at jeg ikke er en reddhare. For det andre ønsker jeg å sette en standard. Hun har lekt med følelsene mine lenge. Ikke søren om det skal skje igjen!! 0 Siter
Freya Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Takk for det :-) Det er så deilig. Nå skal jeg på en fest som en jente jeg likte veldig godt skal ha. Hun har behandlet meg utrolig dårlig men jeg skal være der og vise at jeg ikke er en reddhare. For det andre ønsker jeg å sette en standard. Hun har lekt med følelsene mine lenge. Ikke søren om det skal skje igjen!! You go girl! Eh... boy! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.