Gjest dooria Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Kan jeg ha skabb når jeg ikke klør mye (bare litt kløe og stikking i huden av og tilria), ikke klør om natten, ikke har utslett, ikke mann eller barn hverken har kløe eller utslett? 0 Siter
Velouria Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Niks, det er meget usannsynlig, og om du er usikker stikker du til legen så skriver han ut en resept på en salve til deg. 0 Siter
doo Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Niks, det er meget usannsynlig, og om du er usikker stikker du til legen så skriver han ut en resept på en salve til deg. salve mot hva da? skabb? 0 Siter
Velouria Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Niks, det er meget usannsynlig, og om du er usikker stikker du til legen så skriver han ut en resept på en salve til deg. Klønete skrevet, men om det er skabb, noe det sannsynligvis ikke er, får du salve mot det. 0 Siter
doo Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Klønete skrevet, men om det er skabb, noe det sannsynligvis ikke er, får du salve mot det. takk skal du ha :-) er beroliget nå, har fått flere tilbakemeldinger fra andre som har mer greie på det enn meg, og har slått meg til ro med at dette ikke er skabb 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 salve mot hva da? skabb? Et eller annet slags liniment (flytende "salve") til å smøre på får man mot skabb tror jeg. I alle fall var det sånn for - eh - 25 år siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.