Gå til innhold

Smerter i ledd, tretthet m.m.

Gjest Yrkesaktiv mor til tvillinger på 2 år

Anbefalte innlegg

40 år gammel og sliten. Kroppen verker. De ytterste fingerleddene har hovnet opp. Det knaker i hele kroppen, spesielt skulderledd og hofteledd. Noen ganger kjennes det ut som hofteleddene holder på å gli ut. Det verker under hælene, og under armene der lymfekjertlene er. Jeg føler at jeg ikke får ned armene ordentlig. Hva i himmelens navn er det som skjer? Føler meg nesten som et hypokonder hvis jeg skal beskrive alt dette + mer for legen.Om morgenen føler jeg at jeg er 100 år, så stiv er jeg. Jeg lurer på om det kan være noen form for leddgikt, spesielt når jeg ser på fingrene mine. Takker for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194382-smerter-i-ledd-tretthet-mm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er borrelia, altså smitte fra flått. Ta en prøve hos legen. Du kan faktisk ha det selv om den første prøven er negativ. Be om å bli henvist til en infeksjonsspesialist for utvidede prøver. Ikke gi deg! Det er noe!

Takk for svar, jeg har vært hos lege og det peker i retning at jeg får diagnosen polyartrose. Ikke helt verifisert ennå, men jeg får snart et endelig svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...