Gå til innhold

Hjelp!!!!!!!!!!


Gjest en kald verden

Anbefalte innlegg

Gjest en kald verden

heisann. Nå er jeg i krise. men kort fortalt: jobber som hjelpepleier er 22 år. Takler ikke jobben psykisk lengere. sjekker ting 10000 ganger og er redd jeg har glemt og si noe videre etc. og ledelsen har vert urimelige mot meg ( blandt annet lovt meg jobb videre, men trakk det tilbake om jeg ikke kunne ta mere annsvar etc.) dårlig gjordt spør du meg. Nå er jeg helt knekt. gråter når jeg kommer hjem fra jobb. sover dårlig om nettene og matlysten er dårlig.... skal på jobb resten av uken men tar egenmeld. selv om jeg HATER det.... men klarer ikke mere nå. ringte og fikk time hos legen til torsdag, men sist jeg var der fikk jeg sykemeld. pga en ennen jobb. føler meg utrolig teit. hva skal jeg si til han?????men har konstant vondt nå og tankene tærer HELT sykt på meg nå...... sorry klaging. NOEN FORSLAG????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du skriver om sjekkingen. Kan du ha en tvangslidelse? I så fall finnes det god behandling.

Av hensyn til den jobben som skal gjøres, i dette tilfellet pasientene, er det ikke uvanlig at arbeidsgiver setter et visst krav til fungering til de ansatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker du ting du har gjort 10000 ganger, for å være sikker på at du ikke har glemt noe?

Sikker på at du utfører jobben slik det er krav på?

Tror ikke på egenmelding her, da utsetter du bare problemet, be heller om en samtale med din avd.leder :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...