Gå til innhold

blir gal


nir

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt på 28år

jeg sliter veldig om dagen ca 1års tid!

Jeg tar meg nær av alt samboreren min sier det kan nesten virke som hu går meg på nervene.jeg blir behandlet med romeron ca 6 måneder har jeg gått på det,jeg er negaiv til alt min samboer sier til meg.hvis hu har en bra dag så har jeg det greit men hvis hu har en dårlig dag så har jeg det helt jævelig å er helt på bunn.har vurdert å reise fra hu flere ganger,men så har det ordnet seg en liten stund.

Hu sier at jeg er syk i hue!!!!hva skal jeg gjøre????har vert inne på tanken å gjøre slutt på alle lidelsene men det er jo så feigt...

Er det meg eller hu det er noe galt med?????

Må også nevne at eksen hennes gikk på antidepresiva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje dere kunne ha godt av å gå til parterapi. Eller hvis du allerede har en psykiater/psykolog kan du ta henne med. Det kan vœre litt lettere for behandleren å se hva dere begge sliter med. Kanskje kan dere få noen råd og tips. Det har hjulpet mange, det! Tenk over det og diskuter det med samboeren din. Det er verdt å forsøke å forstå hverandre, selv om det blir gjennom andre. Kan hende dere får mange gode år når dere vet hva som foregår i hodene til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...