Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er alle "gamlingene" fra DOL som jeg ikke har pratet med de siste årene? Og hvor er det en chat med gamle kjente? :-) (Har forøvrig omtrent ikke vært på nettet de siste årene!)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Etter den interne dol-invisisjonen for et par år siden var det en del som måtte bytte nick.

Skrevet

Hei gamle mann! ;-)

Joda, noen av oss er her, selv under gammelt nick.

Og chatten er nå på http://chat.timekillers.net (eller serveren chat.timekillers.net på IRC)

Hyggelig å se deg igjen!

Skrevet

Hei gamle mann! ;-)

Joda, noen av oss er her, selv under gammelt nick.

Og chatten er nå på http://chat.timekillers.net (eller serveren chat.timekillers.net på IRC)

Hyggelig å se deg igjen!

Koselig å "se" deg.

Håper alt er bra med deg. Takk for linken. Du er "linkmesteren" fremfor noen!:-)

Skrevet

Hei hei :)

Hyggelig å se deg innom igjen!

Hva har du bedrevet tiden med "siden sist"?

:o)

Gjest LuzyNuzy (tidligere Wulfi)
Skrevet

Tuddelu!

Her er i allefall Wulfi, men med nytt nick. Jeg er omtrent ALDRI her på DOL lenger. man har da fått seg et liv. *Ler*

Alt vel med deg og hundene? Har du dem enda?

Skrevet

Regnes jeg som gammel? ;) I så fall rekker jeg opp hånda - eller stokken eller noe *hihi*

Åssen står det til med deg - hva har du drevet med de siste årene?

Skrevet

Hei!

Jeg er vel gammel i så måte. Lurer stadig i kulissene...

:-)

Skrevet

Tuddelu!

Her er i allefall Wulfi, men med nytt nick. Jeg er omtrent ALDRI her på DOL lenger. man har da fått seg et liv. *Ler*

Alt vel med deg og hundene? Har du dem enda?

Er innom her en gang pr skuddår:-) Er generelt lite på nettet. Har kun Fozzie nå. Og ellers er det jobbing og krangling med kjerringen som er de største aktivitetene for tiden:-)

Gjest Klemmer fra meg
Skrevet

Hva er mailadressen din ,stone?

Skrevet

Etter den interne dol-invisisjonen for et par år siden var det en del som måtte bytte nick.

Hva var det som skjedde da?

Jeg var en ivrig bruker her på DOL i noen år, men var så uten pc i 4år og har vært her inne igjen en stund nå.

Jeg kjenner igjen mange navn, men savner noen som f.eks. tjorven...

Hva skjedde for 2 år siden?

Skrevet

Ka du lurer på? Hei old Stone. *S*

Hei, unge mann:-)

Er det noe spenning i hverdagen da?

Gjest Liza i London
Skrevet

Lommene er fulle av rusk!

Men jeg er sjelden her.

*glad for aa se deg*

Skrevet

Hei, unge mann:-)

Er det noe spenning i hverdagen da?

Ja, masse spenning. Storkoser meg, alt vel på denne kanten, hvordan går det med deg?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva var det som skjedde da?

Jeg var en ivrig bruker her på DOL i noen år, men var så uten pc i 4år og har vært her inne igjen en stund nå.

Jeg kjenner igjen mange navn, men savner noen som f.eks. tjorven...

Hva skjedde for 2 år siden?

Det var texas. For aa si det saan. Tok av. Paa administrasonens aarlige julebord.

Dol ble forandret for alltid, og opptil flere maatte under vitneprotection programmet til de faaderale internetmyndighetene.

Men jeg kan ikke gaa naermere inn paa det enn som saa.

• 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...