Gå til innhold

morsfølelse til egne barn.


profil1365380858

Anbefalte innlegg

profil1365380858

Jeg er blitt betrodd et problem som er langt over min fatteevne, så derfor vil jeg gjerne ha litt hjelp. hva skal man gjøre når nærvær av sine egne barn føles vanskelig og ubehagelig, at denne følelsen gradvis kommer snikende når barnet blir 5-6 år? At vanlige ting, som nedentilvask føles som en opprivende følelse, at mor blir på gråten og sint. At det føles helt ekkelt og makabert. Eller f.eks når man skal gi barnet tørk etter do-besøk, at man gjør det fort for og få det overstått forde at det føles så ekkelt for moren..Er dette et tegn på at man er blitt misbrukt som barn, uten at man husker det i det hele tatt? Er det et sikkert symptom? Kan også bli sint hvis barnet klør seg selv nedentil, for det føles ekkelt at de gjør det!? Hva i all verden betyr alt dette?? Hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det betyr at en har problemer med sin egen seksualitet. Jeg vil tro det er overveiende sannsynlig at det ikke er den eneste situasjonen som er problematisk.

Hva det kommer av, tror jeg det er lite hensiktsmessig å spekulere i. Det er mer hensiktsmessig å spørre seg hva en kan gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...