Gå til innhold

Trenger seriøst hjelp:(


Katty2

Anbefalte innlegg

Var hos legen i dag.går på rivotril som jeg fikk av en vikar lege,i dag gikk jeg til fast legen min han nektet gi meg dem ville gi meg noen mildere beroligende sa han,og fikk efexor!men dette er da anti depresive jeg sliter skikkelig med angst, det sa han selv til meg hva kan han mene med dette?disse to legen holder til i sasmme bygge og har samme forbindelse,har bare lysst ringe i morgen å høre om jeg heller kan få komme til han kan dette være mulig?er så fustrert nå,jeg går på spikrer her hjemme,vet ikke hvor lenge mitt liv vil vare,efexor er slik som skal inn i blodet etter noen uker sant?

Uff er helt fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner du har det vanskelig.

Efexor er ikke beroligende, merkelig at legen sa det til deg. Det er et AD, og det tar noen uker før du får noe særlig effekt av det. Men på lengre sikt er det bedre behandling mot angst enn stadig å spise beroligende medisiner. (Mange trenger beroligende i tillegg.)

Du burde kanskje hatt noe beroligende å ta i en periode før efexoren begynner å virke, sa legen noe om hvorfor du ikke fikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du har det vanskelig.

Efexor er ikke beroligende, merkelig at legen sa det til deg. Det er et AD, og det tar noen uker før du får noe særlig effekt av det. Men på lengre sikt er det bedre behandling mot angst enn stadig å spise beroligende medisiner. (Mange trenger beroligende i tillegg.)

Du burde kanskje hatt noe beroligende å ta i en periode før efexoren begynner å virke, sa legen noe om hvorfor du ikke fikk det?

Har noe rivotril igjen da men han sa ingenting om at jeg skulle bruke dette:(!!Han sa bare det at jeg skulle få noe mildere som ville dempe meg.Eg giner for en minste ting vil flytte ut fra samboer men dont have the guts alt er bare kaos i hodet,slengte bare døra ifra meg i dag hos han uten ett hadet en gang og sa disse tablettene tar jeg ikke,jeg vet hva som hjelper meg ,ja vet det er farlig men må jo ha noe som hjelper imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noe rivotril igjen da men han sa ingenting om at jeg skulle bruke dette:(!!Han sa bare det at jeg skulle få noe mildere som ville dempe meg.Eg giner for en minste ting vil flytte ut fra samboer men dont have the guts alt er bare kaos i hodet,slengte bare døra ifra meg i dag hos han uten ett hadet en gang og sa disse tablettene tar jeg ikke,jeg vet hva som hjelper meg ,ja vet det er farlig men må jo ha noe som hjelper imellom.

Du bør nok komme deg til legen igjen. Efexor gir ingen øyeblikkelig effekt, men kan være til veldig god hjelp på litt sikt. Ta samtidig opp med legen om du ikke kan bruke noe beroligende til efexoren begynner å virke, og eventuelt i tillegg til efexoren når angsten er ekstra ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør nok komme deg til legen igjen. Efexor gir ingen øyeblikkelig effekt, men kan være til veldig god hjelp på litt sikt. Ta samtidig opp med legen om du ikke kan bruke noe beroligende til efexoren begynner å virke, og eventuelt i tillegg til efexoren når angsten er ekstra ille.

Han vil ikke gi noe fordi han har fått streng beskjed av en utreder for jeg skal til utreder for ad/hd om ikke få noe slikt men den andre dokteren jeg gikk til sa dette var tull du skal ha opphold med slike tabletter i ca 2-3 uker før utredning ikke ett halvt år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...