Gå til innhold

Reductil -noen som kan si meg?

Anbefalte innlegg

Gjest hanne22

Om den er farlig?

Har snakket med legen min om å få den og det er bestemt at jeg skal få den.

Men mitt blodtrykk var 145/90 og man får ikke Reductil når blodtrykket er det.

hvorfor ikke?

Skal ta en ny blodtrykk sjekk om noen dager, pga at jeg var veldig nervøs når jeg tok den og det kan ha påvirket blodtrykket.

Ellers har hørt at det er bivirkninger som humørsvingninger,depresjon og angst. Hvor stor er egentlig muligheten for å få disse bivirkningene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194494-reductil-noen-som-kan-si-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tidligere bruker

Da Reductil kom for noen år siden så ble det sagt at en kan få bl.a. blodpropp av dem ..... jeg gikk på dem for tre år siden, men jeg fikk så høy puls at legen tilslutt nektet meg å fortsette å bruke dem.

Ellers kan du søke på Reductil her;

http://www.felleskatalogen.no/

så leser du mer om dem.

Gjest hanne22

Da Reductil kom for noen år siden så ble det sagt at en kan få bl.a. blodpropp av dem ..... jeg gikk på dem for tre år siden, men jeg fikk så høy puls at legen tilslutt nektet meg å fortsette å bruke dem.

Ellers kan du søke på Reductil her;

http://www.felleskatalogen.no/

så leser du mer om dem.

Føler man kan få blodpropp av alt disse dager,så tenker ikke så mye på det akkurat.

Men jeg får jo ikke Reductil dersom blodtrykket mitt stiger eller fortsatt er som det er da.

Gjest tidligere bruker

Føler man kan få blodpropp av alt disse dager,så tenker ikke så mye på det akkurat.

Men jeg får jo ikke Reductil dersom blodtrykket mitt stiger eller fortsatt er som det er da.

Da jeg var til de jevnlige kontrollene, så hadde jeg også høyt blodtrykk og puls. Legen la meg inn på et mørkerom i ca 15 minutter slik at jeg skulle roe meg litt ned. På begynnelsen så sank blodtrykk og puls, men altså på slutten så ville ikke pulsen ned, og jeg måtte slutte.

Jeg brukte pillene i 3 måneder, og gikk ned 6 kilo, så det er dyre kiloer, med tanke på hva en betaler for tabelettene og alle kontrollene de første månedene. Men for meg var det verdt det.

Jeg var skuffet da jeg måtte slutte med dem.

Lykke til !!

Gjest hanne22

Da jeg var til de jevnlige kontrollene, så hadde jeg også høyt blodtrykk og puls. Legen la meg inn på et mørkerom i ca 15 minutter slik at jeg skulle roe meg litt ned. På begynnelsen så sank blodtrykk og puls, men altså på slutten så ville ikke pulsen ned, og jeg måtte slutte.

Jeg brukte pillene i 3 måneder, og gikk ned 6 kilo, så det er dyre kiloer, med tanke på hva en betaler for tabelettene og alle kontrollene de første månedene. Men for meg var det verdt det.

Jeg var skuffet da jeg måtte slutte med dem.

Lykke til !!

Kjedelig at du måtte slutte med dem, spesielt når vi trenger dem for å klare å gå ned i vekt :(

Håper du klarer å gå fortsatt ned i vekt uten dem da.. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...