Gå til innhold

første dag unnagjort..

Anbefalte innlegg

jeg taklet første skoledag. tilbake på skolebenken er jeg, og det føles rart. det vrste blir de tidlige forelesningene når jeg ofte er kvalm og dårlig om morgenen. men jeg vil ikke gi opp. jeg skal klare det. har vurdert å droppe et fag dette semesteret for å ta en rolig start, men har ikke bestemt meg ennå.. jeg ville bare si at det er mulig. jeg klarte det, da kan alle klare det. min selvtillit er veldig dårlig, men det hjelper å klare sike ting. man føler seg litt bedre og er villig til å ofre litt mer for å prøve å se framover istedenfor på spøkelsene i fortiden. så tilalle dere andre som står foran første skoledag, bare gjør så godt du kan, du kan klare det du også uten å knekke..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194509-f%C3%B8rste-dag-unnagjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...