Gå til innhold

Hvordan trappe opp Lamictal ved tidligere utslett?


kreativ1365380881

Anbefalte innlegg

kreativ1365380881

Jeg har førsøkt Lamictal tidligere, og fikk utslett etter opptrapping fra 25mg til 50 mg, og måtte slutte. Tidlligere behandlere har vørt skeptiske til og la meg forsøke på nytt, fordi de mener at jeg høyst sannsynlig vil få samme reaksjon igjen.

Den nye behandleren min er villig til og forsøke på nytt. Hvordan trapper man opp saktest mulig? HVa slags opptrappingsmønster ville du anbefalt. Jeg tror virkelig at denne medisinen ville vært bra for meg, og håper at jeg klarer og få trappet den opp uten problemer denne gang.

Hvor lenge kan man se an utslett før man evt gjør noe med det?

Jeg leste i felleskatalogen at det er et annet opptrappingsjema hvis man bruker orfiril i tillegg. Jeg gjør ikke det, men kan det likevel lønne seg og bruke dette opprappingsystemet, med annenhver dag i starten osv?

Setter pris på svar ettersom jeg ikke fant noe om akkurat dette i tidligere innlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...