Gå til innhold

hyperventilering og sex


loko

Anbefalte innlegg

Nylig så hadde jeg fantastisk bra sex med min partner. Under akten så pustet jeg veldig tungt, nesten som hyperventilering. Rett etter at jeg fikk orgasme, så trykkutjevnet jeg hardt så lenge jeg bare kunne, slik man gjör når man dykker. Resultatet var helt fantastisk. Sikkert mye bedre enn heroin! (Har aldri testet)Jeg ble helt borte, og fyllt av ro. Jeg er fasinert av kroppen, at den kan gi meg slike opplevelser uten bruk av rusmiddler. Det jeg lurer på nå er om det er farlig?

Finns det andre der ute som har lignende erfaringer?

Jeg skulle sette pris på litt informasjon om dette "fenomenet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Berthold Grünfeld

Ved langvarig hyperventilering skjer det ganske draamtiske fysiologiske forandringer i kroppen, med utskillelse av CO2, som igjen fører til endringer i syre-baselikevekten, hvilket påvirker hjernen. Man kan få de mest forunderlige opplevelser, også intens seksuell nytelse, hvilket en del mennesker bevisst betjener seg av.

Men dette er ikke en helt ufarlig sport, selv om det stort sett går bra. Hvor gjerne du enn ønsker å gjenoppleve slike erfaringer bør du være forsiktig, ikke belaste kroppen med denne typen eksperimenter.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Ved langvarig hyperventilering skjer det ganske draamtiske fysiologiske forandringer i kroppen, med utskillelse av CO2, som igjen fører til endringer i syre-baselikevekten, hvilket påvirker hjernen. Man kan få de mest forunderlige opplevelser, også intens seksuell nytelse, hvilket en del mennesker bevisst betjener seg av.

Men dette er ikke en helt ufarlig sport, selv om det stort sett går bra. Hvor gjerne du enn ønsker å gjenoppleve slike erfaringer bør du være forsiktig, ikke belaste kroppen med denne typen eksperimenter.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...