Gå til innhold

Et evig problem!


Iplos

Anbefalte innlegg

Her kommer en liten historie. For snart 2 og et halvt år siden så ble jeg sammen med ei kjempejente som jeg fortsatt har. Vi har nå vært sammen nesten hele videregående for meg og hele ungdomsskolen hennes. Men et problem har jeg hatt hele tiden og det er at jeg er sjalu.

Grunnen til at jeg skriver nå er at i går så var jeg inne på en hjemmeside som en av veninnene til jenta mi har og der fant jeg et bilde fra klasseturen de var på i vår og et av de bildene plager meg fortsatt. På bildet var det jenta mi som lå med ryggen inntil en gutt oppi senga på et hotelrom. Gutten som lå bak henne hadde hånda nedover ene armen hennes. Det er litt betryggende å vite at de var klassekamerater og at de hadde klærne på men alikevell så reagerer jeg på det. HAr jeg noen grunn til det? Jeg har snakket med jenta mi og hun angrer noe veldig på at hun ikke hadde sagt noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Du har et problem. Du er sjalu.

Dersom det virkelig var alt som hendte forstår jeg ikke hvorfor kjæresten din angrer på at hun ikke fortalte noe til deg. Hva er det egentlig å fortelle?

Om du anser dette som et stort problem bør du aktivt jobbe med deg selv, ellers venter giantiske problemer i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...