Gå til innhold

Cipralex


Hønemoren

Anbefalte innlegg

Begynte med Cipralex for et år siden og brukte den i et halvt år med god effekt. Også bra effekt i vår og sommer, men synes nå jeg begynner å komme tilbake til det gamle. Uroen, mere bekymringer og dårligere søvn.

Er i overgangsalderen, men lurer allikevel på om jeg sluttet for tidlig jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dt kan høres slik ut. Som de sier skal en bruke den minst et år etter at en er symptomfri/depresjonsfri. Du sluttet etter seks måneder.

Men siden medisinen virket på deg, ville jeg begynt på den igjen.

Ved andregangs depresjon, minst to år etter symptomfrihet.Du bør nok belage deg på nærmere tre år med cipralex skal du være på den sikre siden, hvis du fortsetter å føle deg deprimert.

Vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...