Gå til innhold

trenger jeg hjelp?


pilde_m

Anbefalte innlegg

hei!

Lurer litt på hva som er problemet mitt egentlig.. for det første eier jeg ikke evnen til å slappe av.. må hele tiden ha noe å gjøre på. for det andre er jeg AVHENGIG av å ha personer rundt meg. har flyttet hjemmefra og hver gang jeg er alene føler jeg meg på en måte forlatt og begynner å grine. idag f.eks satt jeg å gråt i 3 timer. gjorde ikke noe annet. er det noen som har opplevd det samme. at de bare MÅ gråte, men vet ikke hva man gråter for?? blir veldig sliten og det går veldig utover de jeg er glad i fordi jeg "SPISER" dem opp. håper noen kan dele erfaringer. klem Pilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg trur du har angst. Ein veldig ekkel og slitsom følelse.

Eg følte det slik då eg syntest eg ikkje hadde oversikt og "kontroll" over livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur du har angst. Ein veldig ekkel og slitsom følelse.

Eg følte det slik då eg syntest eg ikkje hadde oversikt og "kontroll" over livet mitt.

hei. takk for respons. hvordan kan jeg få greie på hva det er da? hvis jeg prøver å snakke med noen, ja når jeg sitter her å skriver begynner jeg jo å grine. får jo en følelse av at jeg er 10 år og ikke takler noenting. er litt redd for å miste en " nesten kjæreste" jeg er veldig glad i, fordi jeg ikke tørr si hva jeg føler. og hvis jeg sier det jeg føler er jeg redd for å miste han da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. takk for respons. hvordan kan jeg få greie på hva det er da? hvis jeg prøver å snakke med noen, ja når jeg sitter her å skriver begynner jeg jo å grine. får jo en følelse av at jeg er 10 år og ikke takler noenting. er litt redd for å miste en " nesten kjæreste" jeg er veldig glad i, fordi jeg ikke tørr si hva jeg føler. og hvis jeg sier det jeg føler er jeg redd for å miste han da også.

Kanskje det ligg litt angst i den følelsen å vere hjelpelaus og lita? Det er ikkje sikkert "kjæresten" din stikk av om du fortel han litt korleis du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...