tirjos Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Min samboer har de siste par dager fått økende smerter på et bestemt punkt i hodet,litt over og framfor venstre øre. Han sier dette er noe han har kjent innimellom, men aldri så ille som nå.Han beskriver det som om noen stikker med en nål der. Tidligere iår hadde samboeren min også overdreven følsomhet på føttene, han fikk f.eks. vondt når dyna hvilte oppå tærne. Dette forklarte en lege jeg kjenner med at han et par måneder tidligere hadde fått diagnostisert b-vitamin mangel, og begynt på tabletter. Han sa den økte sensibiliteten kunne vise seg en stund etter at man har begynt behandling. Og dette ble bedre. Men han sier han kan fortsatt kjenne det litt, i hvert fall et slags ubehag, og det er nå snart et år siden han begynte å ta tilskudd. Det hører med til historien at han mangla tabletter en periode før sommeren, kanskje 1-2 mnd, sånn at ting selvfølgelig kanha gått tilbake da. Er det noen som har noen formening om disse tingene har noen sammenheng? Jeg blir selvfølgelig redd for ms og denslgs... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194960-nervesykdom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.