Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Timari

hva kan man gjøre på en Søndag i Oslo ?

Recommended Posts

Guest Timari

hvilke museer og liknende er åpne? Har ikke lyst til å gå på tur, men gjøre noe annet.

Hva er åpent på Søndager?

trenger litt inspirasjon

Fortsetter under...

Guest printa

Botanisk hage

Tusenfryd - buss fra OsloØ.

Holemenkollen - skimuseet.

Kino

Åpen gård - Hellerud

Sitte på bar, se på menneskene på Aker brygge.

Frognerbadet.

Jeg er ikke fra Oslo, men å finne på noe i den byen, kan vel neppe være vanskelig.

*s*

laban

Omtrent alle museer er åpne på søndager. De holder gjerne stengt f.eks. mandag i stedet.

Trykk på dagens dato her, og velg "Museer" under "Begrens søket", så får du to sider med valgmuligheter:

http://www.oslopuls.no/

Guest Timari

Omtrent alle museer er åpne på søndager. De holder gjerne stengt f.eks. mandag i stedet.

Trykk på dagens dato her, og velg "Museer" under "Begrens søket", så får du to sider med valgmuligheter:

http://www.oslopuls.no/

takker så mye:)

Dorthe

Jeg anbefaler, som laban, å dra til Grünerløkka. Nå er ikke butikkene åpne i dag men det er musikk og mye god mat på Olaf Ryes plass.

Annonse

laguna1365380434

Kom og heng med oss på Grunerdagene da vel! Kan du hvertfall kjøpe nips, spise grillmat og kjøre tekopper! :-)

Guest LucySky

Botanisk hage

Tusenfryd - buss fra OsloØ.

Holemenkollen - skimuseet.

Kino

Åpen gård - Hellerud

Sitte på bar, se på menneskene på Aker brygge.

Frognerbadet.

Jeg er ikke fra Oslo, men å finne på noe i den byen, kan vel neppe være vanskelig.

*s*

Folkemuseet på Bygdøy, alltid!

Ta båt ut, fra Aker Brygge, og gå opp den breie "villa-gata", sving til høyre og så er du der.

Kan spise mat, is, snuse inn den gode tjærelukta av de gamle husene, det hender alltid noe for ungene der ute.

Min favoritt. Tror uten å overdrive at jeg har vært der minst fire ganger i året i nesten hele mitt etterhvert lange liv.

Guest Timari

Kom og heng med oss på Grunerdagene da vel! Kan du hvertfall kjøpe nips, spise grillmat og kjøre tekopper! :-)

Det var en god ide

vi sees der:)

laguna1365380434

Det var en god ide

vi sees der:)

Kult! :-) Jeg skal bare drikke litt mere kaffe og sånn så er jeg å finne i tekoppene! Weeeh! Jeg er en barnslig sjel som elsker tivoli! Og nips og grillmat!

:-)

Guest Timari

Kult! :-) Jeg skal bare drikke litt mere kaffe og sånn så er jeg å finne i tekoppene! Weeeh! Jeg er en barnslig sjel som elsker tivoli! Og nips og grillmat!

:-)

he he

lenge leve barnsligheten:)

Guest printa

Folkemuseet på Bygdøy, alltid!

Ta båt ut, fra Aker Brygge, og gå opp den breie "villa-gata", sving til høyre og så er du der.

Kan spise mat, is, snuse inn den gode tjærelukta av de gamle husene, det hender alltid noe for ungene der ute.

Min favoritt. Tror uten å overdrive at jeg har vært der minst fire ganger i året i nesten hele mitt etterhvert lange liv.

Har ikke vært der, men skal sørge for å dra dit engang jeg er innom Oslo, på sommeren. ;-)