smoff Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hei, jeg er ei dame og driver aktivt med løping(800m og 400m) Jeg trener 7 ganger i uka og er god for 2,13 på 800. og 56 på 400m Jeg har vært plaget av tung pust, og jeg greier ikke og prestere det tidene mine på trening tilsier at jeg skal klare på stevner. Jeg fikk bronkitt her like før sesongen,Med den bronkitten fikk jeg infeksjon, jeg måtte ta antibiotika. Jeg var ikke på trening på to uker. Men begynte rolig.formen var som en berg og dalbane.slik at sesongen ble spolert. Jeg løp på stevner selv om formen ikke var på topp.Så begynte tidene min og bli mye bedre (stabil) og jeg tenkte at nå kommer formen. så løp jeg en 800m og løp på tder som sier at noe er galt. 2.33. på 800m Kroppen kjennes fin ut, men det er noe som ikke stemmer? Noe sier meg at det er astma??? - smoff 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195098-idrettsut%C3%B8ver/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.