Gå til innhold

Frøken Lydia har forlatt meg?

Anbefalte innlegg

Gjest FrankZappa

Jeg skrev nylig et innlegg anngående påvist Clamydia infeksjon. (Innlegg Frøken Lydia) Jeg er blitt behandlet med Ery-max. Etter denne behandlingen følte jeg fortsatt litt svie (Dagen etter siste tabelett), så jeg kontaktet legen. Da fikk jeg aziteromax for sikkert å ta knekken på den siste resten. Dette skulle være adekvat, men hva er adekvat?

Disse tok jeg onsdag 14.02. Men når kjæresten min nå ligger over meg (ikke sex) så får jeg vondt i lysken i etterkant. (Fra testiklene opp på hver side) Det føles som om jeg har sprengt blære, ikke urinert på en god stund, eller som om jeg har fått et spark i testiklene. Jeg føler meg litt kvalm. Dette og smerten går bort etter hvert, men kommer tilbaker når hun f.eks. sitter på fanget mitt eller ligger over meg. Det er også en klar væske under forhuden i etterkant av dette??? Hva er dette? Jeg er veldig kåt når jeg er i nærheten av henne og har så og si konstant ereksjon. Vi har ikke sex, da det er i begyndelsen av forholdet og med tanke på min "fortid" hos legen.

Jeg er til tider meget urolig for dette, da dette aldri har forekommet før, på den ene eller den andre måtet i noen som helst form. Jeg kan kun sette det i forbindelse med infeksjonen. Kan jeg ha fått en urinveisinfesjon, eller en annen betendelse?

Setter stor pris på tjenesten deres, selv om jeg bare har brukt den 2 ganger. Jeg føler meg trygg på den og setter pris på å finne ut om diagnoserte tilstander selv. Hvorfor snakker/forteller leger ikke så mye om bivirkninger og selve sykdomsforløpet selv/med en gang. Det hadde nok betrygget mange pasienter.

Hislen "Per"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19511-fr%C3%B8ken-lydia-har-forlatt-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til Frank Zappa

Som jeg nevnte i mitt forrige svar mener jeg at du skal ha blitt riktig behandlet for din chlamydiainfeksjon.

Det kan ikke utelukkes at du også kan ha en type urinveis-infeksjon i tillegg som ikke har blitt kurert av denne medisinen.

Du kan i så fall få levert en urinprøve hos legen din for sikker-hetsskyld.

Ubehaget i lyske og testikler kan skyldes ofte og hyppig ereksjon uten utløsning, det vil nærmest bygge seg opp et "høyt trykk". Du nevner ihvertfall ikke noe om du selv onarerer- nå som dere ikke har sex.

Er du fortsatt usikker bør du som sagt heller oppsøke legen din en gang for mye enn en gang for lite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...