Gå til innhold

Kjærlighetssorg.


buggy1365380895

Anbefalte innlegg

buggy1365380895

Når jeg var 16 år ble jeg sammen med en gutt som var 5 år eldre enn meg. Etter noen mnd slo han opp med meg fordi han ble mobbet pga aldersforskjellen mellom oss. Selv om det var slutt fortsatte vi å være sammen i det skjulte. Etter et år flyttet han til Oslo for å studere. Når han har vært hjemme på besøk ol har vi alltid rotet sammen. Selv når vi begge har vært i forhold. Nå bor vi i hver vår by men siden han jobber på en som flyvert treffes vi utrolig nok tilfeldig hver gang jeg reiser.og vi har flørtet litt og han sa han skulle ta kontakt når han var i byen min. Jeg spurte han om han hadde noen kjæreste og det benektet han. Siste gang jeg traff ham fortalte han at han skulle ha barn og hadde samboer. Det var som å få et slag i ansiktet og jeg har vært veldig deprimert etter jeg fikk høre dette. Det er 7 år siden vi var sammen men jeg klarer ikke glemme han. Jeg har prøvd. Jeg har vært sammen med andre og har selv en sønn på 10 mnd.

Hva kan jeg gjøre for å komme over dette.Jeg må være besatt. Jeg skal flytte til Oslo, hvor han bor, til neste år og vi har mange felles bekjente. Dette kommer til å bli vanskelig for meg så nå håper jeg på råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

buggy1365380895

Har du kjæreste nå?

Nei, jeg følte ikke det var rett å være sammen med noen når jeg ikke klarer å glemme eksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg følte ikke det var rett å være sammen med noen når jeg ikke klarer å glemme eksen.

Hvis han har samboer og barn, er det best at du holder deg unna ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg følte ikke det var rett å være sammen med noen når jeg ikke klarer å glemme eksen.

Mulig du klarer å glemme han om du går inn i et nytt forhold...

Ikke sikkert det er han du savner, men det dere gjorde og hadde sammen ...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

buggy1365380895

Mulig du klarer å glemme han om du går inn i et nytt forhold...

Ikke sikkert det er han du savner, men det dere gjorde og hadde sammen ...

:o)

Har vært i 2 lange forhold og har alikevel ikke klart å glemme han. Det er klart jeg holder meg unna ham når han har samboer. Når jeg flytter blir vi i samme vennekrets så det blir vel litt leit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært i 2 lange forhold og har alikevel ikke klart å glemme han. Det er klart jeg holder meg unna ham når han har samboer. Når jeg flytter blir vi i samme vennekrets så det blir vel litt leit.

Jeg skjønner hva du mener.

Jeg var forelsket i en og samme mann fra jeg var 13 til jeg var rundt 30.

Men han fikk aldri greie på det.

Vet ikke hvordan han hadde reagert om han fikk vite det.

Han har alltid vist meg god intreresse, men jeg torde ikke...

Var helt gele i bena...

Hadde både kjærester og ble gift....

Men denne forelskelsen forfulgte meg gjennom hvert eneste forhold som en lang rød tråd...

Først da jeg skilte meg gikk det over..

Vet ikke hvorfor, men godt var det :o)

Begynte og tro at det var noe galt med meg...

Var singel i 4 år og det siste jeg skulle ha var ny kjærste.

Orket ikke tanken på en kjærste og tenke på en annen lengere...

Nå er jeg 35, og endelig forelsket i en annen.

Lykkelig og helt kvitt den røde tråden :o)

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...