Gå til innhold

Orange avføring?

Anbefalte innlegg

Gjest Nanneneko

Hei, jeg er en kvinne på 21 år som plutselig begynte å få litt semi-løs mage og orange avføring i går kveld. Det er noen mørk orange dråper som også lekker litt når jeg ikke må på toalett. Dråpene er både i selve avføringen og utenfor, hvor de blir liggende oppå vannet på samme måte som oljedråper. Det ligner veldig på olje. Jeg har ikke noen smerter, kvalme eller annet ubehag enn nevnt løs mage, som ikke er spesielt plagsomt. Så jeg har ikke kontaktet lege enda. Men så leste et sted at dette kunne skyldes høye bilirubinverdier i blodet, og at det dermed være noe med leveren eller gallen. Kan det stemme? Er det noe jeg bør være rask å kontakte lege med, eller kan jeg bare se det an et par dager og se om det går over av seg selv? Det er som sagt ikke fysisk plagsomt.

For bare noen uker siden hadde jeg gastritt, jeg vet ikke om det har noen sammenheng, men jeg kan nevne det i alle tilfelle.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195306-orange-avf%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...