Gå til innhold

Jeg klarte det


Gjest Flodhest

Anbefalte innlegg

Gjest Flodhest

Jammen så sannelig klarte jeg det. Nå har jeg en mastergrad :-)

Jeg har holdt en forelesning på 30 minutter og jeg har blitt hørt i en time (og ja, det er definitivt mer som må jobbes med i terapien, men jeg gjennomførte!) Og jeg lever fortsatt!

Jeg har dundrende hodepine, rødsprengte øyne og tenker fortsatt ikke klart, men jeg gjorde det. Jeg gjennomførte det.

Dette var bare et lite gledesutbrudd fra en flodhest med sterk sosial angst og sikkert det som værre er, og som de fleste her inne sikkert har glemt eller knapt vært borti, men...

Og neida, jeg trenger ikke tilbakemeldinger, jeg måtte bare finne et sted å bryte ut litt glede og være litt stolt av meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh..så det går virkelig an? Kjempegratulerer :-)

Har også sosial angst og skal sannsynligvis i gang med utdannelse fra neste år av. Grue-gleder meg allerede.

Det er godt å se at det går an å komme seg til tops selv om man sliter med sosial angst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Friederike

Åå, gratulerer så kjempemye! Sosial angst er forferdelig slitsomt, så det var virkelig en bragd, flott jobba! Inspirerende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...