Gå til innhold

Selvskade


Puppyfeets

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en venninne som noen ganger har skåret seg selv. Hun forteller det frivillig og uten press fra meg på noen måte. Hva jeg lurer på er hvordan jeg skal forholde meg når det kommer en slik samtale. Hva er den rette responsen. Jeg vil ikke forverre situasjonen med å si totalt feil ting selv om jeg mener godt. Hun sier hun gjør det grunnet familieproblemer og at moren har tatt sønnen hennes. Hun har også en historie med narkotika, men valgte dene gangen å skjære i stedet for å dope seg. Hun hentydet til at dette var en positiv utvikling. Som Jeg tok ikke narkotika denne gangen hvertfall Hun er kun 23 år. Vil bare ha noen rettningslinjer og kanksje unngå noen fallgruver om det var noen. Takker på forhånd for respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...