micksi Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hei! Jeg har et stort problem med rumling i magen som jeg gjerne vil bli kvitt. Jeg søkte i forumet for å finne svar, men ingen av dem kunne løse mitt problem, derfor spør jeg her. Jeg er 16 år, 175 cm og ca. 60 kg. Magen min bruker å rumle veldig ofte. Den rumler både når jeg er sulten, men oftest når jeg ikke er sulten. Når jeg sitter i klasserommet og prøver å lære meg ting, så får jeg problemer med å konsentrere meg siden jeg kjenner at magen skal til å rumle. Det jeg må gjøre da er å ta en liten matbit selv om jeg ikke er sulten. Magen min rumler også selv om jeg spiste 2 brødskiver for 30 minutter siden, så jeg skjønner ikke hvorfor det skjer. Det skjer aldri når jeg er hjemme å slapper av, men når jeg er i forsamlinger, f.eks møter, klasserom osv så får jeg dette problemet. Men på videregående så er det ikke lov å spise i timene, og der har vi 2 timer i ett strekk, og da kan dere tenke dere det blir mye rumling i magen. Og det er ikke lett å ha det sånn, det er ganske flaut og det ødelegger mye av undervisningen min. Jeg fikk dette problemet i slutten av 9. klasse og har ennå ikke løst det. Nå går jeg på vgs og håper på hjelp, ellers vil jeg få et fryktelig skoleår. Det er en til i klassen min som har dette problemet, men med han er det ikke like ille, og det skjer ikke så ofte. Men jeg har et stort problem, og det håper jeg noen løser. Er det noe jeg kan spise eller gjøre for å få slutt på dette problemet ? Takk på forhånd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195409-rumling-i-magen-stort-problem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion1975 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Borborygmi. Søk på dette ordet så får du svar:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195409-rumling-i-magen-stort-problem/#findComment-1366240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.