Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noe forslag om hvor vi kan reise på bryllupsreise?

kakki1365380609
Skrevet

Roma, med svipptur innom Pompei, eller Venezia. Dersom dere ikke allerede har vært der da.

Kommer vel an på hvilken type ferie dere vil ha. Bading og sol eller litt mer opplevelser og ting å se.

Skrevet

Roma, med svipptur innom Pompei, eller Venezia. Dersom dere ikke allerede har vært der da.

Kommer vel an på hvilken type ferie dere vil ha. Bading og sol eller litt mer opplevelser og ting å se.

Er åpen for alt vi :)

Så tusen takk for forslaget.

Skrevet

Er åpen for alt vi :)

Så tusen takk for forslaget.

Hvor lenge er det snakk om da? Kan anbefale Thailand på det varmeste, men det krever litt mer enn en uke liksom...

Thailand er ikke overfylt av turister, der kan man finne sin egen øy helt for seg selv, og hvis ikke det er romantisk vet ikke jeg...

Skrevet

Thailand, men som Aryane sier trenger du mer enn 1 uke ja...fantastisk land:-)

Skal dere en uke,så hva med en av øyene i Hellas? Santorini er jo bl a flott.

God tur!

Skrevet

Thailand, men som Aryane sier trenger du mer enn 1 uke ja...fantastisk land:-)

Skal dere en uke,så hva med en av øyene i Hellas? Santorini er jo bl a flott.

God tur!

Tusen takk for forslagene. Thailand er faktisk et ønske vi har så det kan være det blir det.Har vært på santorini det er en flott øy. Takk Takk

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg ville valgt noe eksotisk, Scheychellene, Mauritsius, Karibien (spesielt Cuba) eller en Stillehavsøy. For litt mer fart og spenning ville jeg valgt New York eller en annen storby. Eller hva med Galapagosøyene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...