Sakura Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Hva synes dere om åres Melodi Grand Prix deltakere? noen favoritter? 🎶 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Krisebærblomsten skrev (53 minutter siden): Hva synes dere om åres Melodi Grand Prix deltakere? noen favoritter? 🎶 Har ikke hørt noen av sangene ennå og jeg har hørt om 2 av 8 deltakere, så.... Ingen favoritter foreløpig nei. Men ja, jeg skal se MGP! 0 Siter
Sakura Skrevet 20. januar Forfatter Skrevet 20. januar Lillemus skrev (14 timer siden): Har ikke hørt noen av sangene ennå og jeg har hørt om 2 av 8 deltakere, så.... Ingen favoritter foreløpig nei. Men ja, jeg skal se MGP! Har kun hørt om Alexsander Rybak og Emma Gunnarsen🙂 1 Siter
Sakura Skrevet 21. januar Forfatter Skrevet 21. januar (endret) Lillemus skrev (14 timer siden): Har ikke hørt noen av sangene ennå og jeg har hørt om 2 av 8 deltakere, så.... Ingen favoritter foreløpig nei. Men ja, jeg skal se MGP! Har bare hørt om Alexsander Rybak og Emma Gunnarsen ( Marcus & Martinus sin søster) skal se på MGP🎉 Endret 21. januar av Krisebærblomsten 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Krisebærblomsten skrev (6 timer siden): Har bare hørt om Alexsander Rybak og Emma Gunnarsen ( Marcus & Martinus sin søster) skal se på MGP🎉 Det er de to jeg har hørt om også. 😁 Det vil si, da mannen min gjorde meg oppmerksom på det husket jeg en av de andre fra The Voice, han var litt spesiell. 0 Siter
morsan Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Jeg følger ikke med, men fikk med meg av overskrifter at Rybak er med i år igjen. Jeg bruker svært sjelden se på norsk MGP. 0 Siter
emilie321 Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar morsan skrev (15 minutter siden): Jeg følger ikke med, men fikk med meg av overskrifter at Rybak er med i år igjen. Jeg bruker svært sjelden se på norsk MGP. Samme her. 1 Siter
Sakura Skrevet 23. januar Forfatter Skrevet 23. januar (endret) Alexsander Rybak sin sang var fin🙂vis han skal synge den i MGP den hetter Rise🙂 Endret 23. januar av Krisebærblomsten 0 Siter
Sakura Skrevet 28. februar Forfatter Skrevet 28. februar MGP i kveld 🥳Hvem av de vinner? Alexander Rybak - "Rise" 🎻 🙂 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar Krisebærblomsten skrev (24 minutter siden): MGP i kveld 🥳Hvem av de vinner? Alexander Rybak - "Rise" 🎻 🙂 Har bare hørt litt av en låt og det er Skrellex så jeg heier på han. 0 Siter
Sakura Skrevet 28. februar Forfatter Skrevet 28. februar stjernestøv skrev (2 minutter siden): Har bare hørt litt av en låt og det er Skrellex så jeg heier på han. Ja, har hørt mest på han av artistene. 1 Siter
Sakura Skrevet 28. februar Forfatter Skrevet 28. februar Nå har jeg hør igjennom alle låtene for MGP i kveld🙂Alexsander Rybak er god ut på dato synes jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar Krisebærblomsten skrev (6 timer siden): Nå har jeg hør igjennom alle låtene for MGP i kveld🙂Alexsander Rybak er god ut på dato synes jeg. Rybak sin ble veeeeldig Farytale 2.0. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Yah yah yah Anonymkode: 48b4f...37f Yaaaa!!!! Selv om jeg ga Skrellex mest poeng på skjemaet (jada...) så stemte jeg på Jonas Lovv for jeg synes han var kulest og tror han kan nå lengst. Men det var mye dårlig og sur sang... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar Lillemus skrev (6 minutter siden): Rybak sin ble veeeeldig Farytale 2.0. Yaaaa!!!! Selv om jeg ga Skrellex mest poeng på skjemaet (jada...) så stemte jeg på Jonas Lovv for jeg synes han var kulest og tror han kan nå lengst. Men det var mye dårlig og sur sang... Jonas Lovv var best og hadde kulest låt ja. Likte låten best av alle. Har en tro i Eurovision i år. Anonymkode: 48b4f...37f 1 Siter
Sakura Skrevet 28. februar Forfatter Skrevet 28. februar (endret) Helt grusom den sangen som vant😔skjemmes 🇳🇴alle de andre sangene likte jeg godt. Endret 28. februar av Krisebærblomsten 0 Siter
Sakura Skrevet 28. februar Forfatter Skrevet 28. februar Eurovision 2026: Danmark Søren Torpegaard Lund - "Før vi går hjem" 👍 0 Siter
Sakura Skrevet 28. februar Forfatter Skrevet 28. februar (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Voy voy Anonymkode: 48b4f...37f Det vist bare meg her som ikke liker Jonas Lovv - "Ya ya ya" Endret 28. februar av Krisebærblomsten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.