Gjest endelig ikke-røyker Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1101812.ece Dette er den første men det kommer fler, vær trygg. Røykere er ikke lenger en populær rase. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 er selv innbarka antirøyker, har aldri røykt. Men har toyota lov til å gå så langt? En ting er å si at i arbeidstida er det ikke lov å røyke, men hva de gjør på kveldstid er vel ikke deres buisness 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Jeg håper ikke de har lov til å gjøre dette. Kan ikke se noen prisipiell forskjell på dette og at f.eks. feite folk ikke kommer i betraktning som arbeidstakere. 0 Siter
fresja Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Jeg er imot røyk, men jeg synes likevel annonsen er diskriminerende. Hadde det stått "feite folk kommer ikke i betraktning" hadde det vært minst like ille. 0 Siter
Gjest endelig ikke-røyker Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Jeg er imot røyk, men jeg synes likevel annonsen er diskriminerende. Hadde det stått "feite folk kommer ikke i betraktning" hadde det vært minst like ille. Hva hvis det sto narkomane - alkoholikere - periodedrankere? Det er forskjell på å være feit og å være røyker. 0 Siter
fresja Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hva hvis det sto narkomane - alkoholikere - periodedrankere? Det er forskjell på å være feit og å være røyker. Synes alt er diskriminering, ikke bare om de skriver at samer eller gutter ikke ønskes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.