Gå til innhold

Muskelsmerter

Anbefalte innlegg

Gjest Dinosauren

Jeg skriver og spør,få avkrefte/bekrefte om det kan være noe alvorlig.Det startet med smerter

ved det venstre skulderblad,egentlig en ting jeg blir mye plaget med etter lengre løpeturer,så litt ømhet i den ene overarmsmuskelen på venstre hand,videre fikk jeg en fryktelig bettennelsedempende medisin,Kathaflam,enl.Tok kun en,fikk vekldige mavesmerter,lot det bli med det.Nå 2 mnd.senere,har jeg smerter i begge armene,begge sider av nakken,skuldrene,spesilet ved feste fra skuldrene-overarmene??

Også småprikking nedover underarmene,stikking,og det synes som alt jeg bærer,løfter,virker mye tyngre enn før.tilå med en kaffekopp.Og jeg er egentlig veldig sterk!Jeg er livredd for at det kan være noe skjelettkreft,finner ike noe særlig som kan sette meg på sporet av noen slaks diagnose,men ellers er jeg frisk,ingen feber,god matlyst,ingen svimmelhet,hodepine,nix.Kvalme,nei.

Har tatt en del hodepinetabletter hjelper egentlig veldig lite.Blir stressa av dette,får litt angst tror jeg!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19548-muskelsmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære dinosauren !

Jeg tror vel det er sannsynlighetsovervekt for at dette skyldes muskelspenninger og er ufarlig, men vil likevel anbefale deg å søke lege og eventuelt bli henvist nevrolog - klem på nerverøtter i nakkevirvelsøylen kan gi slike symptomer. Skjelettkreft tror jeg er lite sannsynlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19548-muskelsmerter/#findComment-86152
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...