Velouria Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Skal ha noen kjøttspisende mennesker til middag og de ville gjerne ha Bayonne skinke.. Selvom jeg er en super kokk , så lurer jeg på hva jeg skal servere ved siden av. Tips Anyone? 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Poteter, tomatsaus og rosenkål? 0 Siter
Gjest bonapetitt Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Fløtegratinerte poteter med masse brokkoli oppi, saus etter smak og behag. Både brun saus og bernaise saus er godt her. 0 Siter
Gjest bonapetitt Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Fløtegratinerte poteter med masse brokkoli oppi, saus etter smak og behag. Både brun saus og bernaise saus er godt her. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Her er vi glad i kålrotstappe og det er veldig godt til bayonneskinke. Poteter og brun saus er følget her i huset. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Poteter, tomatsaus og rosenkål? Den ene gangen i året vi har det (restemat på slutten av jula) gjør jeg som jeg har lært hjemme: tomatsaus, grønne bønner eller asparges eller begge deler, og poteter. Litt fløte og timian i tomatsausen. 0 Siter
Mirabell Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Ser du har fått flere forskjellige sauseforslag, men til dette MÅ du ha fløtesaus med sennep (ingred. fløte, smør, sennep evt. tykne litt med Maizena). Og selvsagt kokte poteter og kokte grønnsaker etter hva du liker (gulrot, brokkoli, rosenkål, erter ...) 0 Siter
fresja Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Vi har blandet en pose brun saus enten med en pose fløtesaus eller med en pose soppsaus. Grønnsakblanding + kokte poteter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.