Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av Freyas innlegg under lurer jeg på om noen har forslag til hvordan man tilbereder falukorv.

Hadde heller ingen ide om hva jeg skulle lage til middag, men da jeg åpnet frysen lyste falukorven mot meg.

Skrevet

Legg den i et ildfast fat, skjær den i skiver, nesten igjennom, så det er litt hold i bånn på pølsa. skjær tynne skiver av tomat og legg mellom hver "skive". Lag potetmos, legg potetmosen i midten strø ost over og stek den i ovnen til osten bobler. Server med salat.

Skrevet

Legg den i et ildfast fat, skjær den i skiver, nesten igjennom, så det er litt hold i bånn på pølsa. skjær tynne skiver av tomat og legg mellom hver "skive". Lag potetmos, legg potetmosen i midten strø ost over og stek den i ovnen til osten bobler. Server med salat.

Takk, det høres godt ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...