Aryane Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Inspirert av Freyas innlegg under lurer jeg på om noen har forslag til hvordan man tilbereder falukorv. Hadde heller ingen ide om hva jeg skulle lage til middag, men da jeg åpnet frysen lyste falukorven mot meg. 0 Siter
Velouria Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Legg den i et ildfast fat, skjær den i skiver, nesten igjennom, så det er litt hold i bånn på pølsa. skjær tynne skiver av tomat og legg mellom hver "skive". Lag potetmos, legg potetmosen i midten strø ost over og stek den i ovnen til osten bobler. Server med salat. 0 Siter
Aryane Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Legg den i et ildfast fat, skjær den i skiver, nesten igjennom, så det er litt hold i bånn på pølsa. skjær tynne skiver av tomat og legg mellom hver "skive". Lag potetmos, legg potetmosen i midten strø ost over og stek den i ovnen til osten bobler. Server med salat. Takk, det høres godt ut! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.