Gå til innhold

Forlatt.


Gjerstad

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Gjør historien kort. Har ad-hd barn som vi til slutt ikke kunne mestre hjemme. Dette er min kone ikke mor til. Vi flyttet fra hverandre med tett kontakt i nesten 1 år siden datteren min og kone ikke lenger gikk sammen. Så fikk jenta plass på instituson. Vi flyttet sammen igjen 1 mars og alt ble topp, helt til 15/8 da valgte hun plutselig å flytte ut. Begrunner dette med at jeg ikke er flink nok i huset og at jeg ikke er nok sosial. Sliter med angst, har fått en uofesiell ad-hd diagnose. Liver er np kun mørkt. Hun varierer mellom å si at dette er over til at tiden vil vise. Blir fort til at jag maser på henne så klart. På det værste føler jeg at å bare forsvinne fra verden er den absolutte løsningen, men vi har barn og da går det jo ut over dem også, eller gjør det? Har de det ikke mulig værre nå med min streke depresjon????? har vært gift før men dette er det nest værste som har skjedd i livet mitt. "kona" og jeg hat hatt 7 aborter, fikk en gutt i 2000 som ble bare 10 dager før han døde. Etter det er dette det værste som har skjedd. Er så knyttet til henne. Har ikke noe nettverk siden jeg er innflytter. Noen som har noen gode råd? Ønsker å få henne tilbake. Hva skal jeg gjøre????? Trenger hjelp hvis ikke er jeg redd et det kanskje går galt for meg. Hilsen Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...