Gå til innhold

is: mimring

Anbefalte innlegg

Gjest kroppogsjel
Skrevet

en pommackis var saftis på champagnebrus. søt, seig, klissete og INNmari god!!

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

37

• mariaflyfly

31

• Dorthe

4

• Gyda

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er mulig den finnes, men det er alltid solis jeg ser etter når jeg skal kjøpe is. Det må da være et par år siden sist jeg fant en, desverre.

Jeg har tittet på de nyeste iskartene i mellomtiden, og det kan se ut som om du har rett. Forsvant visst i år....

Det får bli pin-up da :(

Skrevet

Saftis kan være godt hvis det er knallvarmt, men kun da. Jentungen fant faktisk en sånn dobbel saftis på en kiosk her i sommer - uten at jeg la merke til produsenten - og den er ypperlig å dele :)

Finnes ikke solis mer? trodde vi hadde den i kantina, jeg.

Siden den forsvant for over et år sida ifølge iskartene, forklarer kanskje det mest om kantina di?

Skrevet

Jeg har tittet på de nyeste iskartene i mellomtiden, og det kan se ut som om du har rett. Forsvant visst i år....

Det får bli pin-up da :(

Jeg ser at Hønemoren har kjøpt solis i sommer. Skal vi ta en tur til Østfold?

Skrevet

Siden den forsvant for over et år sida ifølge iskartene, forklarer kanskje det mest om kantina di?

Eventuelt har jeg spist for lite is i sommer, eller klisterhjernen min tatt en pause...

Men kantina er - ja - neppe like bra som kjøkkenet hos naboen din, for å si det mildt ;(

Skrevet

Jeg ser at Hønemoren har kjøpt solis i sommer. Skal vi ta en tur til Østfold?

Hvis det er for å få fjorårets solis vet jeg ikke om det er så nøye....

Fremdeles ingen oppegående mail?

Skrevet

Hvis det er for å få fjorårets solis vet jeg ikke om det er så nøye....

Fremdeles ingen oppegående mail?

Nei, fortsatt mailløs. Har du sendt meg noe?

Skrevet

Nei, fortsatt mailløs. Har du sendt meg noe?

Nei.... Det har ant meg at det ikke var mye vits i. Men abstinensen bygger seg opp igjen...

Skrevet

Nei.... Det har ant meg at det ikke var mye vits i. Men abstinensen bygger seg opp igjen...

Det er ikke så lett å finne riktig dose til deg. Den ene dagen får du (nesten) overdose, for så å merke abstinens allerede dagen etter.

Skrevet

Dere kan jo bare ta det her på Meldinger?

*finner fram popcorn*

Skrevet

Det er ikke så lett å finne riktig dose til deg. Den ene dagen får du (nesten) overdose, for så å merke abstinens allerede dagen etter.

Hvor mange mail fikk jeg (og du da) i går? Divider det tallet på dagens antall, og du får et ufattelig stort tall.

Skrevet

Hvor mange mail fikk jeg (og du da) i går? Divider det tallet på dagens antall, og du får et ufattelig stort tall.

Som matematiker burde du vite at å dele på null ikke gir et gyldig svar...

Skrevet

Dere kan jo bare ta det her på Meldinger?

*finner fram popcorn*

Men da kan vi jo ikke baksnakke deg eller andre dolere...

Skrevet

Enig! Krokanis er veldig godt. Det samme med god jordbæris. Ja, jeg vil faktisk gå så langt til å utrope krokan og jordbær som isfavoritter.

Ja, men får vi slike lenger? I en is som er det samme tverigjennom, uten dilldall utenpå og inni i tusen varianter?! Hmmpff!

Dessuten var vel også diplomis bedre før de begynte å jukse så fælt på ingrediensene. Nå selger de juks som de kjøper billingutenlands.

Skrevet

Men da kan vi jo ikke baksnakke deg eller andre dolere...

Joddah! Det gjør det hele bare mer underholdene!

Skrevet

Hvor mange mail sendte vi forresten til hverandre?

Skrevet

Joddah! Det gjør det hele bare mer underholdene!

Æsj, da, det var ikke sånn du skulle reagere!

Du skulle si: "Hva, har Annegunn snakket om meg?"

Og så skulle jeg være hemmelighetsfull og late som om jeg visste alt om deg men ikke ville røpe det her...

Skal vi ta det på nytt, nå har du jo fått replikkene dine?

Skrevet

Æsj, da, det var ikke sånn du skulle reagere!

Du skulle si: "Hva, har Annegunn snakket om meg?"

Og så skulle jeg være hemmelighetsfull og late som om jeg visste alt om deg men ikke ville røpe det her...

Skal vi ta det på nytt, nå har du jo fått replikkene dine?

Døh, hva er det annegunn driver og sier om meg???? *ser truende ut*

Skrevet

Hvor mange mail sendte vi forresten til hverandre?

Tror det var rundt ti.

Om du tar ti og deler på en størrelse som går mot null, går svaret mot uendelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...