Gjest kroppogsjel Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 en pommackis var saftis på champagnebrus. søt, seig, klissete og INNmari god!! 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Det er mulig den finnes, men det er alltid solis jeg ser etter når jeg skal kjøpe is. Det må da være et par år siden sist jeg fant en, desverre. Jeg har tittet på de nyeste iskartene i mellomtiden, og det kan se ut som om du har rett. Forsvant visst i år.... Det får bli pin-up da 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Saftis kan være godt hvis det er knallvarmt, men kun da. Jentungen fant faktisk en sånn dobbel saftis på en kiosk her i sommer - uten at jeg la merke til produsenten - og den er ypperlig å dele Finnes ikke solis mer? trodde vi hadde den i kantina, jeg. Siden den forsvant for over et år sida ifølge iskartene, forklarer kanskje det mest om kantina di? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Jeg har tittet på de nyeste iskartene i mellomtiden, og det kan se ut som om du har rett. Forsvant visst i år.... Det får bli pin-up da Jeg ser at Hønemoren har kjøpt solis i sommer. Skal vi ta en tur til Østfold? 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Siden den forsvant for over et år sida ifølge iskartene, forklarer kanskje det mest om kantina di? Eventuelt har jeg spist for lite is i sommer, eller klisterhjernen min tatt en pause... Men kantina er - ja - neppe like bra som kjøkkenet hos naboen din, for å si det mildt ;( 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Jeg ser at Hønemoren har kjøpt solis i sommer. Skal vi ta en tur til Østfold? Hvis det er for å få fjorårets solis vet jeg ikke om det er så nøye.... Fremdeles ingen oppegående mail? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hvis det er for å få fjorårets solis vet jeg ikke om det er så nøye.... Fremdeles ingen oppegående mail? Nei, fortsatt mailløs. Har du sendt meg noe? 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Nei, fortsatt mailløs. Har du sendt meg noe? Nei.... Det har ant meg at det ikke var mye vits i. Men abstinensen bygger seg opp igjen... 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Nei.... Det har ant meg at det ikke var mye vits i. Men abstinensen bygger seg opp igjen... Det er ikke så lett å finne riktig dose til deg. Den ene dagen får du (nesten) overdose, for så å merke abstinens allerede dagen etter. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Nei.... Det har ant meg at det ikke var mye vits i. Men abstinensen bygger seg opp igjen... Dere kan jo bare ta det her på Meldinger? *finner fram popcorn* 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Det er ikke så lett å finne riktig dose til deg. Den ene dagen får du (nesten) overdose, for så å merke abstinens allerede dagen etter. Hvor mange mail fikk jeg (og du da) i går? Divider det tallet på dagens antall, og du får et ufattelig stort tall. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hvor mange mail fikk jeg (og du da) i går? Divider det tallet på dagens antall, og du får et ufattelig stort tall. Som matematiker burde du vite at å dele på null ikke gir et gyldig svar... 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Dere kan jo bare ta det her på Meldinger? *finner fram popcorn* Men da kan vi jo ikke baksnakke deg eller andre dolere... 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Enig! Krokanis er veldig godt. Det samme med god jordbæris. Ja, jeg vil faktisk gå så langt til å utrope krokan og jordbær som isfavoritter. Ja, men får vi slike lenger? I en is som er det samme tverigjennom, uten dilldall utenpå og inni i tusen varianter?! Hmmpff! Dessuten var vel også diplomis bedre før de begynte å jukse så fælt på ingrediensene. Nå selger de juks som de kjøper billingutenlands. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Men da kan vi jo ikke baksnakke deg eller andre dolere... Joddah! Det gjør det hele bare mer underholdene! 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hvor mange mail fikk jeg (og du da) i går? Divider det tallet på dagens antall, og du får et ufattelig stort tall. Hvor mange mail sendte vi forresten til hverandre? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Joddah! Det gjør det hele bare mer underholdene! Æsj, da, det var ikke sånn du skulle reagere! Du skulle si: "Hva, har Annegunn snakket om meg?" Og så skulle jeg være hemmelighetsfull og late som om jeg visste alt om deg men ikke ville røpe det her... Skal vi ta det på nytt, nå har du jo fått replikkene dine? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Æsj, da, det var ikke sånn du skulle reagere! Du skulle si: "Hva, har Annegunn snakket om meg?" Og så skulle jeg være hemmelighetsfull og late som om jeg visste alt om deg men ikke ville røpe det her... Skal vi ta det på nytt, nå har du jo fått replikkene dine? Døh, hva er det annegunn driver og sier om meg???? *ser truende ut* 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hvor mange mail sendte vi forresten til hverandre? Tror det var rundt ti. Om du tar ti og deler på en størrelse som går mot null, går svaret mot uendelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.