annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Dere kan jo bare ta det her på Meldinger? *finner fram popcorn* Søren, jeg ble borte et øyeblikk - måtte fortære litt pizza. Men hva trenger vi meldinger til? *herper videre* 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Døh, hva er det annegunn driver og sier om meg???? *ser truende ut* Jeg? *blunker* 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Døh, hva er det annegunn driver og sier om meg???? *ser truende ut* Jo, det skal jeg åpent og ærlig fortelle: - Du er nesten like flink til å lage mat som Annegunn. - Dere har vært på besøk hos hverandre - Det første du sa til henne i RL var: "Jeg har kjøpt billett til London" - Du er flink til å ta dolere på kornet når du finner frem bilder av dem. Uoops, du var så truende at jeg rent glemte replikken min... 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Tror det var rundt ti. Om du tar ti og deler på en størrelse som går mot null, går svaret mot uendelig. Nå gikk ikke størrelsen mot null, den var null... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Jo, det skal jeg åpent og ærlig fortelle: - Du er nesten like flink til å lage mat som Annegunn. - Dere har vært på besøk hos hverandre - Det første du sa til henne i RL var: "Jeg har kjøpt billett til London" - Du er flink til å ta dolere på kornet når du finner frem bilder av dem. Uoops, du var så truende at jeg rent glemte replikken min... Flink til å lage mat? *smigra* Sannheten er at jeg egentlig svir salat, men har lært meg et par enkle ting jeg behersker. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Tror det var rundt ti. Om du tar ti og deler på en størrelse som går mot null, går svaret mot uendelig. Dere har jævlig mye å gjøre på jobben om dagen, skjønner jeg? 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Nå gikk ikke størrelsen mot null, den var null... Jaja, da blir svaret uendelig da, ikke bare en størrelse som går mot uendelig. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Søren, jeg ble borte et øyeblikk - måtte fortære litt pizza. Men hva trenger vi meldinger til? *herper videre* God pizza? 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Dere har jævlig mye å gjøre på jobben om dagen, skjønner jeg? Hvem har sagt at det var på dagtid? 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Flink til å lage mat? *smigra* Sannheten er at jeg egentlig svir salat, men har lært meg et par enkle ting jeg behersker. Psst - lurulf har ikke smakt noe av det jeg lager.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hvem har sagt at det var på dagtid? Lite å gjøre på jobben OG fritidsproblemer? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Psst - lurulf har ikke smakt noe av det jeg lager.... Hun lar seg bare lure, altså? Eller overbevise av store ord? 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Lite å gjøre på jobben OG fritidsproblemer? Og hva gjør du her, hvis du ikke har fritidsproblemer? Ok, så var det på dagtid, da. Men ikke si det til noen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Gjett! Chorizo og tynne sliver oliven? 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hun lar seg bare lure, altså? Eller overbevise av store ord? Kanskje hun har lest noen av divergeringene våre her inne? Chorizo _er_ godt på pizza... *mett* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Og hva gjør du her, hvis du ikke har fritidsproblemer? Ok, så var det på dagtid, da. Men ikke si det til noen. Lover! 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Flink til å lage mat? *smigra* Sannheten er at jeg egentlig svir salat, men har lært meg et par enkle ting jeg behersker. Den svidde salaten har nok Annegunn holdt hemmelig for meg... Kanskje hun filtrerer litt opplysningene? Hun har bare snakket pent om deg... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Kanskje hun har lest noen av divergeringene våre her inne? Chorizo _er_ godt på pizza... *mett* Du ER flink til å lage mat, det skal du ha for. Også har du peiling på god vin. 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Chorizo og tynne sliver oliven? Vi hadde ikke oliven, så vi måtte ty til løk. Og karrimarinerte reker på den andre. Dessuten har vi testet ut tirsdagens forrett. Har du avklart noe der, forresten? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.