mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Den svidde salaten har nok Annegunn holdt hemmelig for meg... Kanskje hun filtrerer litt opplysningene? Hun har bare snakket pent om deg... Det var hyggelig. Nevnte hun at jeg inviterte henne på middag som hun måtte lage sjøl? 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Den svidde salaten har nok Annegunn holdt hemmelig for meg... Kanskje hun filtrerer litt opplysningene? Hun har bare snakket pent om deg... Jeg har heller ikke hørt om svidd salat. Det er nok bare falsk beskjedenhet. 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Det var hyggelig. Nevnte hun at jeg inviterte henne på middag som hun måtte lage sjøl? Jeg måtte da bare steke biffen! Ellers sto jeg med et vinglass i hånda og så arbeidsledig ut... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Vi hadde ikke oliven, så vi måtte ty til løk. Og karrimarinerte reker på den andre. Dessuten har vi testet ut tirsdagens forrett. Har du avklart noe der, forresten? Skal legge det fram på en diplomatisk måte når gubben kommer hjem fra Belgiaturen i kveld. Jeg har nemlig litt goodwill å gå på når han har væt borte i to dager på fotballtur. Men jeg skal på seminar med koret hele helga, og har øvelse på mandag også... 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hun lar seg bare lure, altså? Eller overbevise av store ord? Jeg har nok latt meg lure... Jeg får komme tilbake til saken etter at jeg har smakt på fiskesuppen hennes! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Jeg måtte da bare steke biffen! Ellers sto jeg med et vinglass i hånda og så arbeidsledig ut... Og gurimalla som du kledde det. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Jeg har nok latt meg lure... Jeg får komme tilbake til saken etter at jeg har smakt på fiskesuppen hennes! Den har jeg faktisk til gode å teste ut jeg også. Spørs om hun ikke må invitere oss begge to snart? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Det var hyggelig. Nevnte hun at jeg inviterte henne på middag som hun måtte lage sjøl? Det har hun ikke nevnt, men det var et nyttig tips! Skal ha det i bakhodet neste gang jeg inviterer henne 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Den har jeg faktisk til gode å teste ut jeg også. Spørs om hun ikke må invitere oss begge to snart? Du skulle jo lage sånn til Lillemann... *snurt* Men ellers var det kanskje ikke så dum ide... Hmm... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Det har hun ikke nevnt, men det var et nyttig tips! Skal ha det i bakhodet neste gang jeg inviterer henne Hun var flink til å steike biff. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Den har jeg faktisk til gode å teste ut jeg også. Spørs om hun ikke må invitere oss begge to snart? Kanskje det? Men nå må jeg stikke og få lagt noen barn... Du får ta deg av abstinensen hennes så lenge! 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Og gurimalla som du kledde det. Det må ha noe med erfaring å gjøre! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Du skulle jo lage sånn til Lillemann... *snurt* Men ellers var det kanskje ikke så dum ide... Hmm... Han har blitt selektiv i matveien og vil ikke spise noe som helst om dagen. Men jeg hadde faktisk glemt det - jeg tror kanskje det kan være en suksess... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Det må ha noe med erfaring å gjøre! Å håndtere vinglasset, mener du? 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Han har blitt selektiv i matveien og vil ikke spise noe som helst om dagen. Men jeg hadde faktisk glemt det - jeg tror kanskje det kan være en suksess... Men du - var ikke den lista over barnetøy litt kort? Kanskje jeg i det minste skulle ha noen reserver hvis jeg ikke finner/de ikke har noe? Monsoonblusen var forresten helt i din stil... 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Å håndtere vinglasset, mener du? Ja? 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Kanskje det? Men nå må jeg stikke og få lagt noen barn... Du får ta deg av abstinensen hennes så lenge! Abstinens? *sjekker svar til meg* Nei, det ser ut til å ha gått over. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Men du - var ikke den lista over barnetøy litt kort? Kanskje jeg i det minste skulle ha noen reserver hvis jeg ikke finner/de ikke har noe? Monsoonblusen var forresten helt i din stil... Lommeboka tåler ikke mer... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Ja? Godt du innrømmer det i det minste. Hva serverte du forresten til pizzaen i dag? 0 Siter
annegunn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Godt du innrømmer det i det minste. Hva serverte du forresten til pizzaen i dag? Hva _jeg_ serverte _til_ pizzaen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.