Gå til innhold

is: mimring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lommeboka tåler ikke mer... ;)

Lommeboka får ikke noe verre sjokk om noe spesifiseres å være reserve?

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

37

• mariaflyfly

31

• Dorthe

4

• Gyda

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Halling
Skrevet

Den fra 1972 ligner litt på den jeg glante på som 5-6 åring, men da var isene malt på et jernblikkskilt, og utvalget fra Diplomis var bare 5-6 produkter. Den første prisen jeg kan huske noen år senere var 60 øre, like mye som det kostet å ta trikken for voksne, og prisen på en stor cola. Fryseboksene var stort sett alltid høye og hvite, med blankt rustfritt lokk, merkelig nok påmontert flaskeåpner.

Mest populær var kroneis, som kosta 75 øre, og lollipop til 40 øre var en nyhet. Eller enda nyere: frossen saftpose.

Skrevet

Hva _jeg_ serverte _til_ pizzaen?

Hva gubben din serverte til pizzaen, dah?

Skrevet

Lommeboka får ikke noe verre sjokk om noe spesifiseres å være reserve?

Skal se hva jeg hoster opp. ;)

Skrevet

Hva gubben din serverte til pizzaen, dah?

Hva tror du?

Skrevet

Skal se hva jeg hoster opp. ;)

Reiser ikke før i halv firetida i morgen, fra jobben, så du har noen timer på deg.

Skrevet

Reiser ikke før i halv firetida i morgen, fra jobben, så du har noen timer på deg.

Fett! :)

Skrevet

*rister på hodet*

Amarone på en ganske alminnelig torsdag?

Skrevet

Amarone på en ganske alminnelig torsdag?

Tampen brenner....

Nei altså, den eneste rødvinen vi har var to stk Villalta Amarone, og det var litt voldsomt på en torsdag.

Så det ble rosevin, en Provencesak som heter Billette, tror jeg.

Du fikk vel nok i går du *ert, ert*

Skrevet

Tampen brenner....

Nei altså, den eneste rødvinen vi har var to stk Villalta Amarone, og det var litt voldsomt på en torsdag.

Så det ble rosevin, en Provencesak som heter Billette, tror jeg.

Du fikk vel nok i går du *ert, ert*

Det har du rett i. Har faktisk en amarone liggende, men kan ikk si at den har frista noe videre i dag.

Skrevet

Det har du rett i. Har faktisk en amarone liggende, men kan ikk si at den har frista noe videre i dag.

Pussig....

Jeg regner forøvrig med at vi er en amarone fattigere på onsdag :)

Skrevet

Pussig....

Jeg regner forøvrig med at vi er en amarone fattigere på onsdag :)

*gliser*

Skrevet

*gliser*

Fint om du gir beskjed litt før, for hvorvidt du kommer eller ikke har nok litt føringer for hva som blir servert :)

Skrevet

Fint om du gir beskjed litt før, for hvorvidt du kommer eller ikke har nok litt føringer for hva som blir servert :)

Mailer deg i morra, jeg. :)

Skrevet

Mailer deg i morra, jeg. :)

:)

Jeg har forøvrig satt ny rekord i dag - det er første gang 'svar til meg' kun inneholder innlegg fra i dag.

Hvordan skal jeg tolke det, tro?

Skrevet

*sukk*

Nå ble jeg rent nostalgisk! Mine favoritter var Big og Dobbel.

Skrevet

:)

Jeg har forøvrig satt ny rekord i dag - det er første gang 'svar til meg' kun inneholder innlegg fra i dag.

Hvordan skal jeg tolke det, tro?

At du er mer hekta enn meg! :)

Skrevet

At du er mer hekta enn meg! :)

Bra jobba!

Jeg ser at du har underholdt Annegunn godt mens jeg var borte :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...