Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg er ikke her. Men jeg fikk en link av en eller annen hestegal kjerring.

Jeg skulle hatt meg en dag her inne for å herje. Jeg får se om jeg får tid en dag. Jeg garanterer at jeg blir utestengt iallefall.

Du da? Humper og går det?

Heisan!

Jo takk, det rusler mer enn humper og går vil jeg si. Håper ikke noe mindre for deg og dine.

Link? Hestegal kjerring?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195686-lion-og-jane/#findComment-1368668
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Knottus! Fysjom så lenge siden det er nå. Hvor mange unger har du poppet ut? Hva bedriver du tiden med?

Alt er fint her. Samboeren er sparket på dør, men det er allerede 9 måneder siden.

Det er lenge siden, det er sikkert og visst! Visste ikke at samboeren var historie - håper alt gikk greit for seg!

Flere barn har jeg ikke fått - det holder med de to :) Greie og snille, for det meste, men nå synes jeg jaggu at det er godt de begynner å bli litt "store".

Ellers pusler jeg med det samme som tidligere, markedsføring og salg av prosjekter.

Har byttet mobiler og dataer og alt jeg kunne kontakte deg via er gått dukken.

Er alt bra med deg og jentene?

Jeg har faktisk aldri prøvd denne, men jeg er på msn : [email protected] trur eg.

Send gjerne over et par tastetrykk om du vil :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195686-lion-og-jane/#findComment-1369431
Del på andre sider

Det er lenge siden, det er sikkert og visst! Visste ikke at samboeren var historie - håper alt gikk greit for seg!

Flere barn har jeg ikke fått - det holder med de to :) Greie og snille, for det meste, men nå synes jeg jaggu at det er godt de begynner å bli litt "store".

Ellers pusler jeg med det samme som tidligere, markedsføring og salg av prosjekter.

Har byttet mobiler og dataer og alt jeg kunne kontakte deg via er gått dukken.

Er alt bra med deg og jentene?

Jeg har faktisk aldri prøvd denne, men jeg er på msn : [email protected] trur eg.

Send gjerne over et par tastetrykk om du vil :)

Nå har jeg lagt deg til på msn.

Jeg hadde også mistet alle kontakter både på msn og mobilen.

Om bruddet gikk greit for seg? Moahahaha.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195686-lion-og-jane/#findComment-1369488
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...